Besviken

Jag är riktigt besviken nu.. Jag var på Mediamarkt och skulle köpa en sån där minidator så jag kan blogga vart jag än är! När jag kom dit så hittade jag en jättegullig som jag tänkte köpa. Problemet var bara att jag är under 20 så jag kunde inte ta den på avbetalning. Då erbjöd sig Pontus att skriva den på sig så vi åkte och hämtade hans leg. När vi kom tillbaka så skulle vi skriva in allt i datorn och gå därifrån med en ny dator under armen men då var man tvungen att ha ett jobb för att kunna få ha avbetalning!! Pontus är ju jobbsökande nu så då gick inte det heller.

Jag hade verkligen sett fram emot att få gå hem med den där datorn och när man sett fram emot något och det inte alls blir som man tänkt sig så blir i alla fall jag oftast väldigt besviken. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu...Jag får väl vänta med att köpa den tills nästa lön. Lååång tid kvar =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0