Uppdatering?

Hmm... Nu har det varit väldigt dålig uppdatering igen.

Idag träffade jag Rebecca och sofia på stan. Jag gick med dom i klass 8 och 9 (känns som en evighet sedan!). Vi träffades klockan 11 på stan och gick mest runt och pratade. Vi satte oss nere vid älven och gungade på bryggan. Pratade om allt mellan himmel och jord. Båda ska bort till hösten, Sofia ska plugga i USA och Rebecca ska jobba i London! Rätt läckert att göra något sådant. Det lockar verkligen men jag tror jag satsar på att börja min resa till att bli läkare.

På tal om det ringde jag studievägledaren på Umeå Universitet och frågade hur jag skulle göra med de ämnen jag inte kunde läsa på gymnasiet. Jag blev inte riktigt klok så jag ska förhoppningsvis träffa henne så vi kan klura ut hur jag ska göra. Det är så himla krångligt med det här nya systemet :S

När klockan var 14.00 skulle de åka vidare så jag gick runt en stund på stan och sen tog jag bussen till jobbet och sen tog jag bussen hem igen efter några timmar :P

När jag kom hem hade min privata bartender gjort i ordning en smaskig mojito som slank ner helt perfekt i den värmen som var utanför!


Uppfriskande och mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0