Trött

Shit, jag är riktigt trött idag, höll nästan på att somna i bilen till jobbet :P Endå gick jag och la mig tidigare än vanligt igår. Jag antar att jag är utarbetat!! :O
Haha nä jag vet inte, jag behöver väl bara mycket sömn, thats all :)

Jag är för övrigt sjukt sugen på att gå på stan och shoppa! Jag har varit det hela veckan men jag hinner ju aldrig eftersom dom stänger mellan 18.00 och 19.00 och jag kommer ju in till stan runt 18 så det blir väldigt tight om tid. Men jag kanske tar en snabbisrunda idag. Jag skulle nämligen behöva något till på lördag då jag ska servera på ett bröllop. Det ska bli riktigt kul!

Jag hittade en liten rolig grej på JCs hemsida. Man kan klicka runt bland deras kläder och testa olika outfits. Rätt kul om man som jag inte har tid med att gå dit själv! Testa här och scrolla ner på sidan så hittar du det längst ner.

Hittade även en snygg skjorta på Gina tricot som jag skulle kunna ha på bröllopet. Det är faktiskt riktigt svårt att hitta enkla, vanliga skjortor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0