Solen

Vart tog den vägen! Det var ju superfint nyss och nu är det nästan så det ska börja regna... Nu tycker jag vi gör soldansen eller något så att den kommer fram igen. Även fast jag sitter inne på ett kontor så är det skönt om det är fint ute. Då kan man i alla fall sola på rasterna!

Nu så här i sommartider kan det ju hända att man måste utrusta sig mot vattenfall så jag har plockat fram några söta saker man kan ta på sig.


Dom här supersnygga stövlarna passar perfekt när man ska plaska i vattnet!


Till stövlarna måste man ha det här paraplyet, riktigt sött!


Om man vill pimpa sina stövlar lite så kan man köra på en sån här stövelsocka. Om man har en tråkig svart stövel och vill göra den snyggare så kan man använda sig av denna. Den går hela vägen in i skon så det blir riktigt mysigt av den.

Källa

Kommentarer
Postat av: Patrik

skicka hit det dåliga vädret för jag har tröttnat på äckelsolen XD



sv; degerfors. det är för varmt XD

2010-07-13 @ 13:02:24
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: julia

Nej precis

2010-07-13 @ 15:50:44
URL: http://gudinnanjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0