Shopping

När jag äntligen var hemma från jobbet så blev jag så sugen så jag inte kunde stå emot att cykla ner på stan för lite shopping! Jag köpte den där vita skjortan som jag la ut tidigare. Eller jag tror att det var den i alla fall. Den var riktigt skön på och satt bra så den tog jag med mig hem. Sen köpte jag även jackan nedan men i en svart istället. Funderade på en röd också men svart kan man ha till mer.



Nu är det bara en väst som saknas till brröllopet. Jag letade på massor av butiker men jag hittade inte en enda! H&M hade redan stängt så jag tänkte gå dit imorgon om jag hinner.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det gick jättebra igår, tack :)

2010-07-09 @ 13:30:19
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: Emma

Åh, hade jag kunnat så hade jag kunnat skicka en skitsnygg väst som jag köpte på Gina tror jag det var, för ett halvår sedan ungefär, för att ha när jag jobbade. Men jag är ju inte hemma nu :( Jag hoppas du hittar en!



Btw så var jackan SKITSNYGG! Vart köpte du den och för hur mycket? :)

2010-07-09 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0