Rasmus

Jag måste med tungt hjärta säga att vi måste lämna bort Rasmus. Han är den sötaste katten jag någonsin sett. Han är social och hundvan men behöver få ha tillgång till naturen. Vi bor ju i en liten lägenhet på andra våningen och man ser hur han längtar efter att springa ut och jaga.

Han är kastrerad och är som jag brukar säga, vegetarian. Han äter bara torrfoder och har ett intresse av att gnaga på sallad!

Han behöver en lugn person som har tid att verkligen ta hand om honom eftersom han behöver mycket kärlek.
Om någon är intresserad så är det bara att lämna en kommentar.



Han är verkligen en speciell katt!

Jag tar 100kr för honom och då följer det med en kattlåda också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0