=O

Åh herregud. Jag får nästan dåligt samvete över att jag inte har skrivit något på hela dagen. Jag har inte varit vid någon dator idag så det har som inte gått. Här kommer ett långt inlägg istället.


Jag hade ställt väckarklockan på 10 så jag skulle ha gott om tid för att förbereda mig inför dagen men när larmet ringde så var jag så trött så jag bara stängde av det. Mamma skulle ringa mig innan hon kom och hämtade upp mig så hon ringde klockan halv ett och jag låtsades som att jag var pigg och klar men sa att jag behövde en halvtimme till på mig :P Då skyndade jag mig att göra mig klar och när hon kom fick jag hoppa in i förarstolen och övningsköra till Bygdeå, där bröllopet skulle hålla till. Det gick jättebra och det var verkligen superkul!

Angående bröllopet så var det typ det värsta jag varit med om!!! När vi kom dit var det ingen där som berättade för oss vad vi skulle göra så vi satt där och väntade i typ en halvtimme på att någon skulle komma. Under tiden gick vi runt och kollade hur allt såg ut och jag trodde det var ett skämt när det stod små glas som man hade på dagis på borden... Jag trodde inte mina ögon. Skulle det inte vara vinglas eller något annat fint? Vad som helst hade varit bättre än det där...

Sen när vi kollade i kylen på vad som skulle serveras så var det nå konstiga fat med verkligen jättekonstig mat på och det var inte mycket mat kan jag säga. Då började man fundera på vad det här var för nånting. Sen till slut så kom brudens mamma och berättade lite lätt vad vi skulle göra och vi fick då veta att det skulle vara alkoholfritt!?!? Jag är inte den som super ner mig varje helg bara för att dricka liksom, men jag tycker ändå i minsta lag att man kan servera ett glas vin på ett bröllop..

Sedan blev vi ensamma ett tag igen och senare kom brudgummens släkt och vänner dit och började styra och ställa inne i köket. Vi hade fått veta att det skulle vara en riktig kock där som skulle tillaga maten men det var ju bara dom som var där! HAHA det var helt sjukt. Jag och Alex stod typ bara och gapade i köket när dom höll på där.

Hela kvällen var egentligen helt absurd och man ville helst bara gå därifrån men har man lovat att vara där så har man lovat :/

Det värsta var endå att vi var där i ungefär 9 timmar och fick 500kr var! Bra timlön där? hmm

Sen hade jag ju som vanligt tänkt ta lite kort och det skulle jag verkligen velat göra på den där cirkusen men som vanligt hade jag otur och batterierna i kameran var slut... Jag tror att det är nåt fel på batteriet för den har inte varit sådär tidigare :(

Jag längtar verkligen efter att åka wakeboard.. hoppas jag får göra det något i sommar.


Förra året i Mullsjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0