Missade skjutsen

Alex ringde imorse och undrade vart jag var. Eftersom jag vaknade av samtalet så visste jag inte vad klockan var. Jag bokstavligt talat hoppade upp ur sängen när jag såg hur mycket den var! Jag skulle cykla iväg till henne klockan 7.00 och då var klockan 7.20...Hon var tvungen att åka på en gång så jag startade datorn väldigt snabbt och kollade när bussen gick. Den skulle åka klockan 8.00 så jag plockade ner sminket i väskan och trampade ner mot busstationen.

Jag hatar att vakna på det sättet. Jag får alltid så dåligt samvete och jag får typ panik.. men det måste dock sett rätt kul ut när jag studsade upp ur sängen :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

DÅ har du förstått helt rätt :)

2010-07-09 @ 14:36:50
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0