Lördag kväll?

Är det verkligen lördag idag? Jag hör dunkande musik men jag ligger här i sängen dödstrött och kommer snart somna... Vilken tråkig lördag. Efter jag kom hem från jobbet cyklade jag till Pontus mamma. De hade haft coctailparty med "mongoloids" som Pontus brukar kalla dom. Han blandade alkoholfria drinkar med paraplyn och hawaii-sugrör. Dom tyckte det var jättekul verkade det som. Jag hade väldigt gärna varit där och sett det men tyvärr så jobbade jag såklart. Jag stannade där ett tag och sedan cyklade vi hemåt.


Den här drinken innehöll:
Grapefruitejuice
Citronjuice
Myntasockerlag
Sodavatten

När jag kom hem så gjorde jag i ordning lite mat, inget speciellt, bara makaroner och korv. Sen kollade jag på två avsnitt av Greys Anatomy. Jag har aldrig sett det tidigare så jag tänkte att jag kanske skulle prova på det. Det är faktiskt bra, speciellt eftersom jag planerar på att bli någon sorts läkare... Man får som en annan bild av hur det är.





Nu blir det godnattkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0