Iksu

BAHHH... Nu har jag kommit hem från jobbet. Det är verkligen inte min dag idag. Jag antar att det är för att jag är så trött. Det blev ju inte så mycket sömn inatt. I alla fall så skulle jag ta bussen hem och råkade läsa fel i tidtabellen. Bussen gick inte förrän en timme senare än vad jag trodde. Tur att det var soligt ute! Jag gick bara in på Ica och köpte en glass och satte mig i solen och väntade.

Dagens fakta:
Ett tecken på att man är riktigt trött är när man somnar i bussen! Vilket jag gjorde...

Jag hade som tänkt träna när jag kom hem så jag gick in på Iksus hemsida för att kolla hur länge jag kunde vara där. Till min förvåning så stängde dom redan klockan 17.00 idag så det blev inte särskilt mycket träning för min del. Det är ju så typiskt!!


Superväder!!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får en bättre dag imorgon! :)

2010-07-02 @ 20:29:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: axel

efter att tittat igenom din blogg bestämde jag mig för att stanna och kommentera. Jag har inte sätt en sådan ful bloggerska som tror så högt om sig sj. Om några år kommer du blicka tillbaka på denna blogg och säga "Vad fan höll jag på med?" (hoppas jag iaf).



Sluta. Du gör bort dig.

2011-11-21 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0