Hej dagboken

Sitter på jobbet som vanligt. Är trött som vanligt och har nyss haft lunch! Det blev en lättare variant med fil, flingor, banan och lite hallonsylt. Det var lättare att äta än riktig mat. Det kanske inte är meningen att jag ska äta riktigt mat till lunch. Det bara förstör min mage :P




Jag var med i en tävling som Nelly hade på facebook där man skulle välja en reavara ur deras sortiment och skriva en förklaring till varför det var ens favorit. Jag valde klänningen här nere, jag tyckte den var så himla söt och jag hoppas verkligen att jag vinner för då får jag den helt gratis! Jag skulle bli överlycklig för jag har typ vunnit en "betydelsefull" tävling i hela mitt liv så det skulle vara riktigt skoj att få vinna den här!



Cutiepie dress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0