God natt

Nu tänkte jag sova, jag ska upp tidigt imorgon för att åka till jobbet. Jag börjar klockan 9.00 men måste gå upp typ halv 6 för att hinna med bussen. Jag kommer vara trött!!

Kvällen har varit lugnt. Inte gjort särskilt mycket alls. Jag kom hem klockan 9 från jobbet och hoppade in i duschen och gjorde mig lite fin om kroppen, rakade benen mm, filade fötterna och så vidare. Så nu känner jag mig riktigt fräsch :) Har även målat naglarna i en neonrosa färg, rätt läckert faktiskt... Dom skiner som bara den ;D Jag fick nagellacket av Pontus en gång när vi var på stan men har inte riktigt vågat använda det tidigare men nu när jag har gjort det kommer jag nog att fortsätta med det! Dom matchar datorn också :D

jaja nu måste jag lägga mig,
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0