Dagen

Jag lovade bilder från imorse så jag tänkte att nu när kameran är laddad så kan jag lägga upp dom.



Utsikten från våran lägenhet. Inte den vackraste men det duger helt klart!


Rasmus och fabian står och spejar tillsammans. Rätt vanligt att de står sådär! Supersött!

Efter träningen åkte jag och Pontus till hans mormor som fyllde år. Dom bjöd på god mat och jordgubbar plus massa annat gott till födelsedagsfika. Det passade ju rätt bra sådär precis efter träning ;)


Födelsedags"barnet" med Pontus söta lillebror Viggo i famnen.


Mumsigt värre!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Den filmen verkar väldigt bra, men har tyvärr inte sett hela än. Vart så trött så jag fick lov att stänga av och se resten en annan dag.



Vad gulliga Rasmus och Fabian är och måste säga att jag tycker eran utsikt från eran lägenhet är ganska fin, lite mysigt med en lekpark och allt

2010-07-04 @ 09:31:04
URL: http://cissisdayoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0