Dagen

Oj! Jag har inte hunnit skriva nånting på hela dagen. Det har varit någonting att göra precis hela tiden och jag är rätt trött i huvudet...

Jag åkte ju med Alexandra hem från jobbet och hoppade av hos henne och mikael. Sen cyklade jag hemåt och Pontus mötte mig på vägen, sötaste =) Han har köpt en ny cykel och blev typ överlycklig! Hans förra gick knappt och cykla på även fast den var ny. En riktig kinescykel var det! Men nu har han en ordentlig en som faktiskt var riktigt härlig att cykla! När vi kom hem så insåg vi hur hungriga vi var och bestämde oss då för att gå på Frasses och äta. Jag veet! Tjockmat! Men ibland måste man få njuta lite ;)

När vi hade ätit klart gick vi hem och jag satte mig vid datorn en stund. Sedan skulle Pontus ut och övningsköra med Jens! Det känns så himla skönt för jag ringde till körskolan igår och skrev in mig på en tid för att börja köra! Jag har äntligen tagit tag i det vilket känns otroligt bra!

I alla fall, sen var det som att hela kvällen försvann! Jag vet inte vad som hände.
Jag kan även berätta att jag inte tränade något idag. Min kropp var heelt död! Haha det ser ut som jag är handikappad när jag går! galetgalet! Så då ville jag inte riskera att göra illa mig genom att träna. Jag får göra det antingen imorgon eller på onsdag. Det viktiga är att kroppen får vila upp sig.

Här är några bilder från dagen.



Nycykeln


Haha en glaad Pontus! =P


åsså jag idag :)

Nu ska jag äntligen sova!
God Natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0