Åska

Jag var precis ute en sista promenad med Fabian då jag såg att det åskade och blixtrade ute! Det är rätt mysigt med åska samtidigt som det är rätt läskigt. Det kan göra mycket skada om det är så illa. Det är ganska facinerande att man blir så imponerad av vädrets "makter". Det är alltid eld, vatten, åska och såna där saker som man tycker är läckert men endå är det så farligt. Vissa människor dras ju till faror av en anledning. Jag vet inte om det är adrenalinet som man dras till. Jag kan tycka att det är skönt med en adrenalinkick lite då och då och jag vet att det är många andra som också tycker det =) Ibland kan det dock gå lite för långt...


Titta bara på den här bilden, så läckert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0