Freeeezing!

Jag är så kall så det är helt sjukt! Jag sitter på jobbet nu och tog moppen hit igen. Det var bara det att det var lite kallare än i lördags så jag tog på mig en jacka extra men det blev ändå rätt kallt. Nu har jag suttit inne i värmen i snart 2 timmar och fryser fortfarande lika mycket som när jag kom in. Jag blev verkligen genomfrusen!


Igår var jag och tränade och jag körde spinning för första gången i mitt liv! Helt otroligt :P Jag brukar ju alltid träna i gymmet men jag tänkte att när jag endå har tillgång så kan jag ju testa på lite olika pass också.
Det var sjuukt jobbigt i varje fall och man svettades som en gris haha! :P Det var skoj men jobbigt! Jag tänkte de första minuterna att jag inte skulle orka men med min kämparinstinkt kämpade jag mig igenom och klarade det ända i mål :D Var faktiskt rätt stolt efteråt!

Men nu ska jag fortsätta jobba!


Kommentarer
Postat av: angelica

sv ja verkligen! :)

2010-08-16 @ 17:07:05
URL: http://fleratimmar.blogg.se/
Postat av: paulina♥

är det bra idag ? kram

2010-08-17 @ 16:26:44
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0