Arg!

körningen gick verkligen jättebra! Jag fick beröm för jag var så duktig och han trodde att jag skulle kunna bli klar fort med allt! Det kändes verkligen skönt. Jag ska köra igen nästa tisdag och jag längtar redan! Jag måste bara träna lite mer på att backa runt hörn och vända.

På vägen hem så cyklade jag förbi lägenheten och hämtade lite saker. Några kablar, laddare och lite mat :P Hämtade också körkortsboken så jag kan plugga lite teori! När jag kom hem så åkte jag direkt på ica och handlade lite mera mat. Vi köpte revbensspjäll och potatissallad som vi åt till middag! Riktigt gott faktiskt.

Nu är jag så trött och less så jag orkar inte att tiden ska gå så fort.. man hinner ju inte med allt man vill göra... jag ska nu stoppa in en tvätt i tvättmaskinen, duscha, gå ut med hundarna och sedan läsa lite i teoriboken innan jag somnar!

God natt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sofiiiie

haha okej ^^

2010-08-02 @ 22:58:18
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0