Äntligen lugn i huset

Nu har jag varit ute och kört med mamma och det gick superbra. Under tiden berättade jag om en damsugare jag såg på jättebra pris och frågade om hon ville bidra lite till den eftersom den skulle vara hur bra som helst i våran lilla lägenhet. Problemet var bara att hon skulle tänka på saken vilket innebär att det inte kommer bli något av... snåla jävel!


En sån här var det i alla fall.

Men när vi hade kört klart hoppade jag av hos Pontus mammas hus. Där skulle hans brorsa laga mat idag så vi skulle hjälpa honom lite vilket var rätt kul :P Pontus kom lite sent men jag och Adam hade kul tillsammans och smetade kycklingklet på varandra och skvätte vatten! haha så barnsligt men så kul!!
Maten blev god men alla var väl inte helt nöjda av nån konstig anledning :/

Efter vi hade smält ner maten blev det träning där jag inriktade mig på att köra slut på benen vilket jag gjorde! så vi tränade ett tag och sen hade vi tagit med oss badkläder så vi hoppade i värmepoolen och bara myste. Riktigt härligt.

Nu ska jag vila upp kroppen en dag och sen träna på onsdag igen :)

Kommentarer
Postat av: Michaila

Sv. Nja jag är typ guldbrun nu eller vad man ska kalla det :P men vill nog göra det mörkare:)

2010-08-24 @ 00:12:57
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0