POLIIIIS =O

Hjälp. jag är i chock!! Jag och Pontus hade varit hos Pontus mamma Lotta och ätit middag och haft trevligt. 

När vi började närma oss hemmet så såg jag att en bil följde med oss. Jag körde runt huset och tänkte ställa in moppen nere i källaren då det kommer en kille mot oss och frågar "hallå där, är allt okej?". Sen tog han fram Polisbrickan och visade för oss. Då blev jag rädd! Jag får typ panik av Poliser :P

Det visade sig efter många nervösa sekunder att han tyckte att det såg ut att gå fort när jag körde så allt han gjorde var att kolla legetimation, kolla upp moppen och göra blåstest på mig. Haha nu skrattar jag åt det men jag höll på att dö där nere!! Det var bara en sak som var pinsam och det var att moppen inte var påställd :P hahaha

Jag kan säga att adrenalinet pumpar fortfarande :P



Hihi tänk om det hade kommit en polis klädd så här som mot den oskyldiga katten, jag hade ju svimmat!

Kommentarer
Postat av: Törmä

Ofta du inte åkte fast på avställd moppe? D:

2010-09-03 @ 23:53:01
URL: http://toerme.blogg.se/
Postat av: - JenU

Svar - Det är sjukt skönt ibland, men jag saknar att blogga när jag tar mina pauser =)

2010-09-04 @ 11:23:03
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: becca

Shiiiiiet så himla läskigt!!! :O :O

Tur att det gick bra! :D



Sv: TAACKK! :D Jag börjar på måndag!! :D :D



2010-09-04 @ 11:34:57
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: VetarnN

Det är inte en schafer, det är en blandning mellan schäfer, rottweiler och collie. Sen var klockan 11 inte 12 när gubben kom ;)

2010-09-04 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0