Måndag

Har precis vaknat av att en telefonförsäljare från The Phone House ringde och frågade om jag var nöjd med mitt telefonabbonemang... Liksom om jag inte skulle vara det så är jag ju inte så handikappad att jag inte kan byta själv...

Jag måste bara berätta om i lördags natt när jag jobbade på Schlagerbaren! Det var riktigt kul och kvällen gick hur fort som helst. Stället var smockat med folk så det gick knappt att ta sig fram, ingen spya att torka upp (yes!) och Shirley Clamp sjöng på scenen. Det kanske inte var kvällens höjdpunkt men värt att nämna ;)

När alla hade gått därifrån och vi skulle diska undan och göra rent så skulle jag fixa klart diskmaskinen och då är det som två stora luckor man måste trycka upp för att komma in i maskinen. När jag hade tagit nätkorgen och skulle ta ut den så åker luckan ner.... Mina händer blev klämda mellan luckan och nätkorgen! Det svällde upp på en gång så jag stoppade ner händerna i en hink isvatten för att kyla ner vilket var rätt skönt.

Det värsta av allt var att när kvällschefen fick reda på det så skrattade han nästan åt det :O Hur fan kan man göra så?? Jag blev ordentligt skadat för att hans arbetsplats inte är tillräckligt säker! Jävla idiot...



Nu ska jag ta och äta något innan jag hungrar ihjäl!


Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

inte roligt att bli väckt av telefonförsäljare :p

2010-09-06 @ 13:17:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Usch jobbigt med telefonförsäljare!



SV; Tack så mycket :D

2010-09-06 @ 14:30:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0