Djuprengörande ansiktsbehandlning avklarad!

Kom för ett tag sedan hem från det mest underbaraste jag varit med om! Jag var ju "oskuld" inom spavärlden innan detta och efter jag varit med om det här skulle jag kunna göra det varje vecka i oändlighet!

Trots allt noppande och nypande så var det så skönt att bli omhändertagen. Jag fick ju till och med både ögonfransar och ögonbrynen färgade.

När behandlingen var klar så la hon på en dagcreme och sedan en puderfoundation från Id. Jag känner mig som ny!


Se så fint det blev! Verkligen stor skillnad på ögonfransarna!

Kommentarer
Postat av: sarah

SV: idag ska jag inte göra så mycket mer, har haft en ganska chill dag! :) själv då?

2010-09-09 @ 21:50:59
URL: http://sarahlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0