Aerobox

Idag var jag och tränade med Alex igen och den här gången blev det Aerobox! Det var riktigt jobbigt, jag var sjöblöt i slutet av passet och duschade i kallvatten för jag var så varm! Helt sjukt :P Passet var ju roligt men jag kan ju säga att jag kommer ha träningsverk på lördag!!

Innan träningen var jag på körskolan och bokade en tid för tillämpning nästa vecka och tränade sedan på teorin på datorn där. Det kommer var mitt nya hem de kommande veckorna känner jag på mig! Jag vill vara helt säker på att jag klarar provet!

Nu tänkte jag gå och lägga mig. Imorgon blir det jobb på dagen och om jag hinner åker jag förbi körskolan och pluggar lite...

God natt

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja det är en bra övning:) ngt jag tkr tar ännu bättre är om man ligger på rygg och har armarnalängs sidan på golvet, man håller alltså inte fast sig i nåt, det tar mer på mage!

2010-10-01 @ 12:47:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0