Trött och less

Denna helg har varit en till sån där mördarhelg, jag vet inte riktigt hur länge jag kommer orka med det. Men det är ju tur man är ung!

Just nu sitter jag alltså på jobbet i Bygdeå och jobbar till klockan 20.00 ikväll. Jag har sovit ungefär 5 timmar inatt. Jobbade på Schlager under natten så jag är rätt sliten. Nu får vi bara hoppas att Mikael som också jobbar idag ska vara med sin kompis här i Bygdeå så jag kan åka med honom hem sen. Annars får jag vänta på bussen som går 22.45... Det känns inte särskilt lockande.

När jag kommer hem kommer jag förmodligen vara så trött så jag somnar på en gång. Det ser jag definitivt fram emot :D


Kommentarer
Postat av: zandra

Hej allt bra? =D

2010-10-10 @ 15:42:08
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: becca

Jag vet inte varfor jag fick det gratis. Han sa att de brukar fixa sadant gratis. Sedan var det val en fordel att vara svensk :) Eftersom han ocksa var det ;)

2010-10-10 @ 18:03:33
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0