Helgen so far...

Än så länge går det väl hyfsat...

I fredags när jag jobbade blev jag riktigt irriterad och mitt tycker för snobbiga wannabe-brats gick ner i botten! Det var 5ive i fredags och då har dom en VIP-avdelning där bara vissa kommer in. Jag var och plockade disk där och när jag böjde mig fram för att ta bort ett glas från bordet så var det en kille som helt plötsligt slog till mig på rumpan och log stort efteråt.. Jag blev nästan lite chockad och började fundera vad som egentligen hände! Sen gick jag till vakten och berättade vad som hade hänt. Han sa att det var bra att jag sa till och frågade om jag ville göra en anmälan. Jag sa då att jag inte visste så han drog ut snubben från krogen och tog dit polisen.

Jag gick runt och funderade medan jag fortsatte jobba och jag tänkte att; Nä han ska fan inte få göra så utan några som helst konsekvenser! Så när vakten frågade mig igen lite senare så sa jag ja. Jag fick prata med polisen och de skulle göra nån sorts utredning av det. Om jag nu har tur så kanske jag till och med får skadestånd för det :D hehe

Det var i alla fall skönt att det var så många som uppmuntrade det jag gjorde! Det var till och med en gäst som fick veta vad som hade hänt som kom fram och sa att det var jävligt bra gjort! :P



Igår jobbade jag också på klubben och det var sjuukt jobbigt! Hur mycket folk som helst och i en av de två barerna jag skulle hjälpa till i så hade dom inte fyllt på kylarna nånting nästan så det tog sjukt lång tid att fixa det... Sen var det kaos hela natten men det går ju också :P

Jag fick ingen sömn inatt. Jag skulle få sova tre timmar och om jag somnade skulle jag inte vakna så jag tänkte att det var lika bra att strunta i sömnen. Så nu har jag bunkrat upp med Red Bull och kaffe så jag klarar mig under dagen :D

Kommentarer
Postat av: becca

Oj vilken idoit! Dryga folk, lycka till med polisen! :)



Ja man vet aldrig vad som händer under dagarna. Spännande spännande :D



Jag kommer inte hem till jul troligtvis. Min familj kommer nog hit :)

2010-10-04 @ 21:39:43
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0