Modekungen

Jag har tidigare sett saker som kommer från modekungen.se och tänkt för mig själv "vad är det där för hemsida". Jag har många gånger trott att det var någon lite finare hemsida men jag gick in på den nu och jag blev nästan chockad! Hemsidan var så dåligt gjord och bilderna var riktigt dåliga. Jag hade mycket högre förväntningar på dom.
Sen var det ju en speciell klädstil dom har inriktat sig på om säkert många tycker om men det är inte riktigt min stil.

Jag hittade en riktigt hemsk ring om man ens kan kalla det ring..

Den ser ju bara hemsk ut! Redo för att mörda någon nästan :S

Nä dagens diss är verkligen Modekungen.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jättemycket! jag var på gran canaria! :)

2010-07-18 @ 12:49:53
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0