Ensam

Nu sitter jag här alldeles ensam på kontoret. Alexander som jag jobbar med idag gick hem för att äta och eftersom det bara är jag och han kvar så blev jag ensam nu... Tråkigt =(

Jag ser verkligen fram emot kommande vecka! Jag jobbar bara tisdag och onsdag och sen ska jag bara ha det trevligt! Sola och bada och äta middag med mina engelska släktingar som jag bara träffar typ en gång om året! Det ska verkligen bli härligt. Håller tummarna för bra väder bara... Jag tycker dock synd om Alexandra som måste gå tillbaka till jobbet igen när jag får ledigt =(


Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter ju inte så kul :)

2010-07-18 @ 20:49:34
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Alex

jag tycker också synd om mej själv :(

2010-07-19 @ 10:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0