Räkningar

Usch vad jobbigt det är med räkningar. Jag har nyss fått lön vilket är jätteskönt men direkt så försvinner mer än hälften till räkningar... Tänk va mycket pengar kag skulle ha om jag bodde hemma och endå jobba som jag gör! skulle varit hur skönt som helst.

Nä nu ska jag sluta tänka på det och fokusera på roliga saker. Idag blir det körning med Anders på Forsbergs och sen blir det stan! Då ska jag se om jag hittar några jeans. Det måste vara det svåraste att köpa... Det finns väldigt sällan storlekar som passar :S Men vi håller tummarna idag!

Jag ska bara slänga i mig något att käka och sedan bär det iväg =D



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan! Allting bra med dig idag? :)

2010-08-25 @ 13:33:25
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0