Trött :P

Idag gick jag upp 05.30 och gjorde mig i ordning. Åt frukost, gick ut med hunden och sminkade mig. Sedan cyklade jag ner till körskolan för att åka iväg till halkbanan!

Den var sjuuukt rolig att köra :D Jag lärde mig jättemycket och fick riktigt bra erfarenhet av vad halka gör. Det krävs så lite för att stora konsekvenser ska ske. Om det är riktigt halt ute till exempel så kan man högst köra ungefär 45km/h för att kunna undvika en krock! En annan sak jag lärde mig var att om man krockar i ett träd i 70km/h så är man så gott som död även om man har bilbälte! Galet!
Det är nästan så man blir rädd för att köra nu :P



När vi kom tillbaka till stan så mötte jag upp Pontus på stan och gick till arbetsförmedlingen för att skriva in mig där och sen gick vi på Mc donalds och åt en sån där ny Mc Flurry Magnum. Dom var sjukt goda! Jag tog en med Brownie men jag kan ju inte säga att det smakade som att det var brownies i... Men det var riktigt gott endå.



När klockan blev 18.00 var det dags att vara på USM för ett träningspass. Det var någon sorts kick-off där och Alexandra tränar ju där så därför så tog hon med mig och jag fick 10 dagars fri träning där. Jag har ju kort på Iksu spa men det kan ju vara kul att testa på andra ställen.
Vi körde iaf ett bodybalance-pass vilket var riktigt skönt. Jag har aldrig kört något liknande förut så det var roligt. Det var ju inte direkt intensiv träning men jag blev väldigt avslappnad efter passet och det var en härlig känsla! Definitivt något jag skulle kunna köra igen!

Nu är jag sjukt trött så jag ska ut och gå en liten sväng och sedan blir det att sluta ögonen och sova!

Kommentarer
Postat av: Törmä

Mamma och pappa tränar på IKSU spa, pappa tycker det är ett trevligt ställe eftersom man känner sig ung och spänstig...

2010-09-30 @ 05:25:38
URL: http://toerme.blogg.se/
Postat av: emma och bea

Var med att tävla om längre ögonfransar!! (Neulash)



/ Emma och Bea!

2010-09-30 @ 10:43:55
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Postat av: Sundaboet

tidig morgon, sköönt ibland, eller?

2010-09-30 @ 17:36:36
URL: http://sundaboet.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

Mc Flurry Magnum är så goda!

2010-10-04 @ 17:54:33
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0