Stan med Alex

Alex kom förbi och plockade upp mig runt 11-tiden idag och så åkte vi ner på stan. Vi gick runt och kikade i butikerna och försökte hitta nån snygg höstjacka och det fanns en riktigt snygg på Lindex men den var rätt dyr... Det är det värsta med jackor, dom kostar så mycket. Efter ett tag så gick vi och åt friterad kyckling och ris på Eurasia. Alexandra bjöd mig så nästa gång blir det min tur. Tack för maten än en gång Alex!

Nu ska jag göra mig klar för kvällen. Först middag hos Pontus pappa den här gången och sen blir det jobb på Schlagerbaren. Dom har säsongspremiär ikväll så förhoppningsvis blir det rätt mycket folk :)

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: michaila

Sv. ja eller hur var den!:)



Haha ja eller hur är dom jobbiga, jag hatar alla vägskyltar kommer aldrig få in alla dom i huvudet. Och det där med bruttovikt och lastvikt fattar jag inte xD

2010-09-04 @ 17:50:18
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0