Hemma

Intressant dag faktiskt. Jag åkte ner på stan för att övningsköra och det gick super. Inga problem alls och nu har jag bara motorväg, riskutbildning, halkbana och sammanfattning kvar! Det är helt sjukt att jag snart är klar med det!

När jag hade kört klart så hade jag tänkt att jag skulle få skjuts hem av Pontus men då visade det sig att han var ute i Stöcksjö och myste i solen så då gick jag runt på stan en stund istället och passade då på att köpa en ny tröja till honom. Det var en gång som jag skulle tvätta och råkade förstöra en av hans Adidaströjor så jag tänkte att jag skulle ge honom nånting för det. Då hittade jag en riktigt snygg tröja på The Store som jag köpte till honom. Han blev jätteglad när fick den så det var ju bra!


Så ser den ut.

Men det värsta av allt var att när jag kom hem från jobbet nu på kvällen så skulle han hämta mig. Jag ringde en stund innan jag var framme så jag inte skulle behöva vänta så länge och när jag kom fram så var han inte där. Jag satte mig ner och väntade och när det hade gått 10 minuter så ringde jag och kollade vart han var, då hade han glömt bort mig :O Hur kan man glömma bort en sån grej liksom!

Han bad om ursäkt när han kom så det var ju bra, annars hade jag nog fortfarande varit sur på honom :P

Nu ska jag se på ett avsnitt av Greys Anatomy igen, spännande spännande =D


Kommentarer
Postat av: H A N N A ★

hahah nää ;)



händer idag då? :D

2010-09-08 @ 06:44:04
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hannah

Tack för tipset om träningsmusik, KRAM :D

2010-09-08 @ 08:53:08
URL: http://haannnahk.blogg.se/
Postat av: hannah

Ställ gärna en fråga på min blogg, har frågestund! KRAM

2010-09-08 @ 13:07:45
URL: http://haannnahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0