Gymmet efter jobbet

När jag satt på bussen på väg hem så ringde Pontus och sa att han väntade på att jag skulle komma hem så vi kunde åka och träna. Hans mamma Lotta har precis köpt gymkort på samma ställe som vi har så hon följde också med.

Så för att ta mig till Iksu var jag tvungen att cykla från stan hem, packa ner träningskläder, cykla till Lotta och tog bilen därifrån. Pontus ringde två gånger och stressade ihjäl mig så när jag kom till Lotta var jag helt slut! :P

Det var skönt att träna! Körde stenhårt i gymmet så jag känner hur träningsverken tränger sig på i musklerna...

Nu sitter jag vid köksbordet och väntar på att maten blir klar, har inte ätit något sedan klockan 13.00 idag så jag är rätt hungrig kan jag säga. Det blir köttfärssås och spagetti. MUMS!


Kommentarer
Postat av: Sundaboet

Sv: Hej :) Havregrynen i en smoothie märks knappt! så det är ett enkelt sätt att få i sig näring på om man inte annars tycker om havregryn tex. =)



Kram

2010-09-28 @ 13:08:28
URL: http://sundaboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0