Fredag

Idag har vaknade jag än en gång av att det dånade i hela huset. Dom höll fortfarande på med borrningen så man är ju inte så glad när man vaknar på det sättet.

Jag tog det lite lungt på förmiddagen och sedan åkte jag och Pontus ner på stan och kikade lite. Sen när jag satt på bussen och hade åkt två hållplatser kom jag på att jag skulle plugga teori på körskolan så jag skyndade mig av bussen och gick tillbaka.

På körskolan satt jag i två timmar och svarade på massor med frågor så nu är jag snart klar med teoridelen! Med tanke på att jag har lilla uppkörningen på måndag så kan det ju vara rätt så bra att jag har hunnit ikapp så mycket. Men det känns faktiskt riktigt bra! Jag kommer vara sjukt nervös men det är ju inte så ovanligt vad jag har hört...


Senare på kvällen tittade jag på Idol! De som är med nu är rätt duktiga faktiskt men Jay måste ju vara en vinnare! Han är så sjuukt skillad på att sjunga. Tänk om man hade såna talanger :P



Nu hittade jag inget från kvällens program men den här videon är från hans första audition.
Liksom, hur många är det som får sjunga sådär länge på sina audition... De flesta bryter de efter första versen :P

Kommentarer
Postat av: becca

Vad knasigt det kanns att ni kollar pa IDOL i sverige. Men ska jag saga nagot coolt! Haha.

Nar vi sag pa engelsk TV sa var det ett program om Knasiga Youtubeklipp. Da var han den dar svensken med fran Idol. som sjunger "Maaiia Hiii, Maiha hooo" och dansar med armar ovanfor huvudet! hahah.



Jag far nog tillbaka datorn inom nagra veckor.



JAG ALSKAR ATT BO I LAGNEHET!! Vi hyr den i 6man el 1ar :D

2010-10-16 @ 15:21:40
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Fiona

ja väldigt gott!

2010-10-16 @ 16:55:49
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: angelica

så grymt grymt jävla bra!

2010-10-23 @ 12:17:57
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0