Facebook

Jag kom precis hem från SF. Jag och Alexandra har varit och sett på Social network, den var sjukt bra faktiskt! Det enda tråkiga var att det var lite för mycket advokatsnack.. Men det var riktigt läckert att få se hela processen hur det gick till när han skapade facebook. Allt på grund av en tjej, haha :P Jag tror han tackar den tjejen idag när han är multimiljardär typ!

Jag hittade ingen bra trailer på youtube men om ni går in här så kommer ni till sf:s trailer :)



Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon!
God natt!

Kommentarer
Postat av: LINA K - blivande författare!

Vad bra att ni gillade filmen! Tror jag ska ta och se den jag också - tack för tipset =)

2010-10-31 @ 13:21:21
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0