Hola!

Hejhej
Nu har jag äntligen fått igång min blogg! Det har tagit flera dagar för mig att få det namn jag ville ha. Det började med att jag satt och brainstormade på namn och till slut kom jag på missbina! jag kollade om det var upptaget och det var det såklart...Men när jag gick in och kollade på den befintliga så hade bloggaren inte skrivit på tre år!! Då skrev jag ett mail till blogg.se och frågade om det fanns någon möjlighet att jag kunde få namnet. Då fick jag ett svar tillbaka att jag kunde det! Jag blev typ överlycklig men sedan tog det tre dagar innan jag fick det registrerat på min mailadress av olika anledningar... men nu har jag den, finally! och nu ska jag börja skriva om mitt liv, mode och även träning.

Så välkommen till min nya blogg!

Puss o gnus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0