Svettigt

PUH!!....
Nu har jag kommit hem, dagen var rätt långtråkig förutom samtalet med rapiddamen. Jag fick stanna en timme extra för jag skulle åka med Mikael (Alex pojkvän+numera jobbarkompis) tillbaka till stan. Jag behövde ju fortfarande den där västen till imorgon så jag hoppade av på Ersboda som ligger efter vägen och gick in på H&M, Kappahl och Coop Forum i min desperaion att hitta något att ha på mig. Hittade inte en enda som passade syftet!

Då tog jag bussen ner på stan och gick förbi min bästa bror Kristoffer och frågade om han hade en och som den ängeln han är hade han en som jag fick låna! Typ precis en sån jag tänkte mig också! Sen cyklade jag hem till min älskling Pontus.

Ungefär så här ser den ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0