Solen skiner!

Uppe med tuppen! Eller inte hehe.. jag gick ju inte upp nu precis men det är väl vid den här tiden man börjar komma igång och göra saker. Jag har nyss ätit en god lunch med kebab som jag stoppade i tortillabröd tillsammans med massor av god sallad! Mumsigt värre.

Nu ska jag äntligen åka och träna! Som jag har längtat efter det. Det har ju alltid blivit för sent eller att man inte hunnit med det men nu jäklar! =D

Jag hade tänkt lägga in lite bilder från kameran men den hade inga batterier kvar så först måste jag ladda den, sen kommer det.

I väntan på uppdatering så får ni här en låt som jag blev alldeles kär i första gången jag lyssnade på den. Den är som skön på alla sätt och vis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0