Middag

Det var längesedan jag och Pontus gjorde en ordentlig middag. Det blir lätt så när man jobbar konstiga tider. Då blir det mest att man slänger ihop typ pasta och köttbullar eller något sånt tråkigt. Men ikväll gjorde jag en riktigt god middag.

När jag var och handlade visste jag inte riktigt vad jag skulle göra men jag bestämde mig för att grilla. Eftersom jag inte hade tid att lägga köttet i egen marinad köpte jag färdigmarinerat kött, lite sallad och creme fraiche och potatisklyftor.

Efter ungefär en och en halv timmes matlagning fick jag fram detta:



Benfri fläskkotlett
Potatisklyftor
En mögelostsås (galet gott till grillat!)
Sallad

Så satte vi oss och hade en riktig mysmiddag =)

Nu är Mickepicke här och gör oss sällskap!

Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en trevlig helg! :)

följ min lilla blogg om du känner fört, höhöh.

RAWO RAWO FIGHT THE POWER!

2010-07-03 @ 01:15:27
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0