Lindsey Lohan

En kille som jag började snacka med för inte så länge sedam, Jonathan, berättade om en artikel om Lindsey Lohan. Hon har ju nu åkt i fängelse och planerar på att tjäna pengar medan hon sitter inne. Hennes plan är alltså att hon ska ta betalt för en intervju med henne när hon kommer ut ur fängelset om 90 dagar. Hon begär minst 1.000.000 dollar för att för första intervjun med henne.

Jag anser faktiskt att det är riktigt smart av henne! Det är vääldigt egoistiskt och ser ut som ett desperat sätt att få pengar. Men det är ju en bra idé, journalister betalar ju vad som helst i princip för att få ta del av kändisars liv...



Kommentarer
Postat av: Vixx

Asså, jag gillar Lindsay Lohan... Jag fattar inte varför alla måste klanka ner på henne. Hon är en jätteduktig skådis och en av de bästa sångerskorna jag vet.

2010-07-11 @ 00:16:37
URL: http://standingallalone.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja hon är duktig på många saker och har bra ideér. Men man behöver ju kanske inte gå till överdrift :)

2010-07-11 @ 01:04:58
URL: http://missbina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0