Katy Perrys bröllop

Katy ska ju snart gifta sig med den kända komikern från England, Russel Brand, och jag läste precis att hon ska anlita Lady Gagas designer (Atsuko Kudo) för att göra hennes bröllposklänning. Atsuko är känd för sina latexkläder och han kommer även göra Katys klänning och Russels outfit i latex. Det här kan nog bli hur som helst! Ska bli kul att se slutresultatet.

Här är några utav Atsukos klädesplagg. Den vänstra är typ samma klänning som Beyoncé har i en av Gagas videor.


Det kan bli rätt coolt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej, vad roligt att du hittade min blogg!

Kommer från och med nu börja följa din blogg den verkar väldigt bra tycker jag =)

Du får gärna kommentera min blogg fler gånger och läs den gärna =)

Tack för den nya infon om Russel Brand =)

2010-07-03 @ 23:30:48
URL: http://cissisdayoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0