God morgon!

Jag vaknade för en stund sedan av att larmet ringde, snoozade ett tag och tog sedan fram datorn för att kolla runt lite på internet.

Jag och pontus skulle verkligen behöva smycka vårat hem lite. Det är alldeles för tråkiga väggar och jag såg en riktigt snygg tavla på tingshop.com som jag skulle kunna sätta upp i köket.  Det skulle bli riktigt snyggt! Jag får se hur vi gör med den saken.

Här är den i alla fall:

Väldigt dålig bild!

Nu är jag jättehungrig så jag måste gå och äta något.


En bild på Ida och jag från studenten.


Kommentarer
Postat av: Alex

fyllskalle ida!

2010-07-01 @ 14:13:46
Postat av: Sabina

Haha absolut :P

2010-07-01 @ 17:17:36
URL: http://missbina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0