Bushen

Jag tänkte på en sak idag när jag var ute och gick. Jag bodde ju i en liten by när jag var mindre och mamma och pappa bor fortfarande kvar där. När man har växt upp på "landet" och den lugna miljön som är där så kommer man nog alltid sakna det ibland.
När jag gick där i solen på den lilla gatan utanför jobbet så saknade jag lugnet. Tänk va skönt att kunna gå ut på sin egen gröna gräsmatta utan att någon ser en! Kunna ligga topless och sola utan att någon ser en! Inte behöva bry sig helt enkelt.
Visst det är riktigt skönt att bo inne i stan när man har nära till allt och så men landet är rätt mysigt i alla fall...


Bilder från området där jag jobbar.






Nu ska jag gå och lägga mig. Det blir för en gångs skulle en tidig kväll vilket känns riktigt skönt!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0