Trött!

Jag är så oerhört trött idag! Kommer nog bli några koppar kaffe idag med men inte så jag får ont i magen :P

Igår kom jag hem och då hade Pontus lagat en god middag åt oss. Kyckling och ris serverades på bordet. En liten stund efter vi hade ätit klart kom Pontus pappa förbi för att hämta upp oss innan vi skulle åka till hans farmor. Jag hade ingen aning om det så jag blev lite överraskad. Pontus hade inte berättat det för mig plus att han hade glömt att vi skulle dit så han blev också lite smått överraskad :P

När vi kom dit så hade hon gjort i ordning en ost&skink paj och en tacopaj! Det var riktigt gott men jag orkade inte så mycket eftersom vi nyss hade ätit själv. Men vi åt och pratade och hade trevligt och när vi sedan skulle hem så regnade det så mycket så på 20 meter till bilen var vi genomblöta om fötterna och vattnet forsade längs kroppen! Det kom så mycket regn så man knappt såg genom rutan på bilen :P Helt sinnessjukt!!

Nästan i stil med det här


Haha inte riktigt men nästan alltså :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0